måndag 30 augusti 2010

Sjukstugan

 Är inne på endast 2:a arbetsveckan efter semestern och nu är man sjuk. Huvudet bultar, öronen värker, halsen är svullen & jag känner mig helt färdig. Så något arbete blir det inte inatt ! Man får hoppas att man piggnar till snarast för sitta hemma bara är ju skittråkigt. Älsklingen åkte till jobbet för en timme sen. Han var inte heller på topp. Så känner jag han rätt dyker han nog hem om ett par timmar. Om en månad idag grejar vi för fullt i nya lägenheten. Ska bli såå himla roligt och spännande. Vi har äntligen bestämt oss för vilka färger vi ska ha och vart. Vi kommer få världens finaste lägenhet. Ska bli mysigt att fira juletiden i nya lägenheten. Sålde äntligen min soffa i helgen också. Efter allt krångel och alla oseriösa köpare! Trött man blir ibland. Ska laga i ordning lite soppa strax. Men först blir det soffan, täcket och film!

PUSS
Jag älskar dig pudding !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar