lördag 11 september 2010

Forever

Kvällen igår var helmysig. Maten var kanongod. Jag åt pasta med bacon, kyckling och parmesanost. Huur gott som helst. Tummen upp för Fontana de trevi! Bion var superbra. Jättespännande hela filmen. Den rekomenderar jag starkt! Det var kul att Fia & Patrik var med. Vi fick oss ett gott skratt när vi upptäckte att en av våra biostolar i salongen trillade ner. Vi skrattade så vi grät.. När vi kom hem kröp jag & älskling ner i sängen, myste och såg lite på tv innan vi slocknade.

Idag ska vi till mamma & pappa. Jag, mamma & Ingela ska rensa vinden på all skit. Dags att göra det så slipper vi det nu när mamma och pappa säljer huset. Blir lite ledsamt när dom ska göra det. Det är mitt barndomshem. Kommer sakna Hagalund..

Men men, livet måste gå vidare. Och om 3 veckor flyttar jag och älsklingen! Ska bli spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar