tisdag 14 september 2010

Heldag

Efter jobbet i morse åkte jag hem för att väcka puddingen. Sen bar det av mot friskis & svettis. Första träningspasset på 2 veckor. Kändes skönt. Dock efter att jag sprungit 3 km fick jag jätteont i knäna & fick kliva av löpbandet. Tur det finns andra maskiner ist! Jag kom på efter träningen att jag har dåligt med rena strumpor. Så jag knallade ner till tvättstugan för att se om det fanns någon tid. Och till min förvåning satt min bokningsplupp kvar på den 14 sen förra månaden så jag hade tvättid idag mellan 12.00-17.00. Bada med pudding, laga mat & vila en stund. Sen ner igen till tvättstugan för att hänga tvätten. Ingela ringde och ville jag skulle följa med och se på Emelies nya dagis så jag vet vart jag ska när jag ska hämta henne. Så det gjorde jag. En tur hem till syrran & såg på Pippi Långstrump med Emi. När jag sedan gick hem för att hämta tvätten upptäckte jag att någon har snott resten av min tvättid. VAD TRÖTT MAN BLIR PÅ SÅNNA MÄNNISKOR!!! Ska bli skönt i nya lägenheten att vi kan ha egen tvättmaskin! Guld värt! Nu sitter man i soffan och ser på That ´70s show. Klockan 17.00 är det unga mödrar & sen är det natta för min del. Vilken heldag!! I morgon är det onsdag och då vänder äntligen veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar