lördag 16 oktober 2010

Lördag

Vaknade i morse vid 06.30 av att jag hade världens ont i magen.. Efter en stund gick det över och då tillbringade jag en halvtimme i sängen av att bara ligga och kika på min älskling. Han är så söt när han sover hjärtat ♥. Det blir nog fint väder ute idag men det är nog ett par minusgrader kan jag tro. Frost på tak och bilar ser jag när jag kikar ut. Mysigt. Nu sitter jag och surfar lite grann och har satt på min "fejk öppna spis". Det ser precis ut som jag sitter framför brasan. Mys! Har precis betalat en helt ny klänning från HM som jag vann på tradera för 35:- + frakt, totalt 55:- Perfekt!

Ska strax väcka älsklingen men frukost på sängen tänkte jag. Sen ska vi gå en promenad på skutberget. Hoppas det inte är för kallt så vi orkar gå 7.5km. Annars har jag ingen aning vad vi ska göra med idag..? Det återstår att se.

Over and out 08.06

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar