tisdag 26 oktober 2010

Lyx

Skönt med LÖN idag! Betalade räkningarna i förmiddags sen åkte jag och älsk och storhandlade. Det behövdes! Jag hann att vila en stund och få en puss innan älskling åkte till jobbet. Vid 14.00 kom vaktmästarn för att fixa badrummet och lampan i köket. Så nu har vi ljus över köksbordet & i morgon ska jag och baby byta avloppsröret till tvättmaskinen. Så kanske bajslukten försvinner där inne. Haha.

Nu på eftermiddan lyxade jag mig lite. Åkte till Bergvik och handlade lite. Köpte en present till älskling som jag packat in och lagt på byrån i hallen. Så den får han när han kommer hem.

När jag kom hem gjorde jag en räksallad och la en ansiktsmask och kröp ner i soffan.

Nu ser jag på The Big Bang Theory. Ska strax krypa ner i sängen och sova. Men innan ska jag vänta på att baby ska ringa och säga god natt.
Min goda räksallad med fetaost & fullkorns kroketter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar