fredag 19 november 2010

Äntligen är det fredag! Skönt. Sitter och slappar i soffan efter maten med baby. Ser på thats 70´s show. Familjen Hermansson/Sjögren dumpar nog in strax då jag ska slinga håret på Ingela idag igen. Vi gjorde det igår men hon tyckte det blev lite för klent och ville göra fler idag. Så visst för mig. I morgon blir det utgång med Konsum Värmland Transport/Bageri. Ska bli himla roligt! Kommer hit lite folk innan och förfestar. Har köpt hem lite chips och gott att snaska på till ölen.

Ikväll blir det bara mys i soffan, godis och film. I morgon ska vi hjälpa mamma och pappa att flytta. Känns lite wierd att dom har sålt mitt barndomshem och numera ska bosätta sig i lägenhet. Men det blir nog bra. Dom verkar ha fått en himla mysig lägenhet iaf.

Läste kusin Lindas blogg förut och hon hade gjort ett inlägg om Taylor Hanson. Det påminde mig om att jag hittade deras gamla album This time around härromdagen när jag dolade lite hemma. Lyssnade på den och upplevde gamla minnen. Dom är fortfarande bland mina favoriter. Var så himla roligt när jag och Jonna var på den i fryshuset i Sthlm för ett par år sedan. Min första riktiga konsert. (nog den enda också) haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar