tisdag 23 november 2010

Party med transport

Var på nöjesfabriken med transport i lördags. Var ganska roligt faktiskt. Fast jag tyckte nog att förfesten hemma hos oss var roligast :) Lägger upp lite bilder tänkte jag.


Jag, Sarisen & P-O


Chaffispöjkera Jocke, Granath & Maggan


Lina & Syrran


Skyddsombuden Alicja & Monkan


P-O, Syrran & Sarisen


Bowlingen gick inge vidare ;)


Syrran bowlar


Lite gött fölk tillhörande Konsum Värmland

Längtar tills fredag, då är det lön & massa mys på kvällen med älskling! Och så har jag tagit ledigt den dagen. Tänkte försöka sova ut för en gång skull. Älskling jobbar tills 19 på fredag kväll men jag ska ha hit Emi. Tänkte bara lite lussebullar, eller "gula katter" som Emi säger. På lördag är det dop för lilla Elliot & Hampus och på söndag är det äntligen 1 advent! Har adventspyntat hela eftermiddagen. Får se vad älskling säger när han kommer hem. Blir skönt att i morgon efter jobbet behöver jag inte göra någonting. Bara hem & sova och träffa baby lite innan han ska iväg. Har knappt sett han alls på flera dagar.. Knäppt det blir när man jobbar olika sådär..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar