lördag 25 december 2010

Julen är över

Nu är julen över och det känns nästan gött :) På morgonen bytte jag och baby julklappar. Fick jättefina julklappar av honom. En rosa MP4 spelare som kommer komma sååå bra till pass. Och ett presentkort på smycka. Så jag kan köpa berlocker till mitt pandora! Firade julen hemma hos syrran, typ 1000 pers och varmt var det.. Men dagen vart ganska lyckad iaf. På kvällen fick vi ytterligare massa fina julklappar.


Grillpanna av svärfar & Gunilla
Presentkort på Mansion av Anne & Martin
Pajform med lite blandat av svärfar & Gunilla
En sladdlös damsugare i lila av mami & papi
LCHF kokbok av Hermansson/Sjögren
Lila skålar av Hermansson/Sjögren (precis dom jag ville ha)
Örhängen av lillasyrran
En utlandsresa av mami & papi


Vi fick lite mer saker men orkar inte skriva upp allt.
Är nöjd med alla årets julklappar. Tack alla så hjärtligt!


I morgon blir det väl att kika rean en sväng kan jag tro.. Om älsklingen vill?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar