lördag 4 december 2010

Middag hos Svärmor igår. Kycklingspett med potatissallad & grönsallad. Satt gött i kistan! Tack svärmor för en mysig kväll.

Somnade tidigt igår (som vanligt).. tog min första sömntablett & orkade sova tills 07 i morse ungefär. Lite skallebank har jag idag men man kunde få det av tabletterna tydligen.

I eftermiddag ska vi på julmarknad på Mariebergsskogen. Ska bli mysigt. Tänkte jag skulle få upp ljusen på balkongen i eftermiddag också. Det är ju redan andra advent i morgon och då ska jag, älskling, mamma & pappa på adventsfika till svärfar & Gunilla i Högboda. MYS, det ser vi fram emot!!

Baby ligger fortfarande och sover, jag tänkte låta honom göra det ett tag till. Sen ska han hjälpa mig att slinga håret och vi ska sen slinga på honom. Så man blir lite fräschare.

- 15 grader ute, så det blir dubbla brallor & mössan till Mariebergsskogen sen.

Ser fram emot den 22 december när jag ska tatuera mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar