torsdag 23 december 2010

Tattoo


Vaknade igår morse med halsont, värk i hela kroppen, troligtvis lite feber och kände min allmänt snurrig i skallen. Stod ut på jobbet. Stämplade ut och gick hem när jag skulle. Sov ett par timmar sen upp och iväg till Johan på Exclusive tattoo. Vi satte igång och skissade min nya tattoo direkt på mig. Sen började vi. Han hade väl kört 10 minuter i armvecket då jag fick be han sluta. Helt plötsligt försvann hörseln, Johan blev suddig. Då fick jag en Cola och choklad stoppad i näven. Drick och ät upp detta fort sa Johan. Jag höll på att svimma. Vilken jäkla äcklig känsla. Så länge du hör oss är det ingen fara sa han.. Men det var knappt att jag gjorde det. Vilken jävla sjuk hemsk smärta det var i armvecket. Har nog aldrig vart med om dess like!! Fick nog ligga där och vila en 20-25 minuter innan jag var tillbaka och vi kunde fortsätta. Var nog ingen hitt att gå dit sjuk och med bara 2 smörgåsar i kroppen. Men bra blev det. Fick ny tid den 28 januari. Efteråt gick jag och baby och tog en pizza. Hela kvällen låg jag totalt utslagen i soffan och skakade. Skönt att vakna nu på morgonen och vara skapligt normal. Fruktansvärt ont i halsen har jag dock och en hemsk skallebank! Blev hemma från jobbet inatt faktiskt. Hade nog inte vart någon höjdare att gå till jobbet såhär. Kankse hade tuppat av där också? Pinsamt!



Beställd från HM 149:- för allt
Ska försöka orka följa med älskling och handla sen. Kylskåpet är precis tomt! I kvällen blir det uppesittarkväll hos syrran, Daniel och barna. Bingolotto, gröt, must och skinksmörgås. Då ska jag ha på mig min nya mjukisdress jag ska hämta på Dans närbutik när det öppnar.


För övrigt har jag världens bästa pojkvän och han har gett mig världens bästa julklapp + att det blir fler i morgon. Han gör mig så lycklig, hel, fulländad. Kan inte finna bättre än han. Du & jag för alltid min kärlek! Är så glad att jag träffat dig. Du betyder obeskrivligt mkt för mig. Du är bäst i hela världen. Min sambo, min fästman & min blivande make!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar