lördag 1 januari 2011

Första dagen på nya året.

Känner mig lika rolig som alltid! Var på lunch hos Anne och Martin igår. Efter det åkte vi hem till syrran & hennes lilla familj på middag & god mousse efterrätt. Kl 20.00 var jag så trött att jag mådde dåligt och vi fick åka hem. Före kl 21.00 sov jag. Jag är så himla roligt! Inte!! Trött på att somna så tidigt och missa allt kul. Syrran och de hade åkt hem till Lena och firat restan av året där. Ska bli skönt att kankse orka utnyttja kvällarna lite mer när de nya arbetstiderna träder in!? Idag blir det att åka lite pulkla med Emi i himlabacken. Kankse en promenad också? Ikväll ska jag hjälpa mami och papi i nya lägenheten. Johan ska till Robin och se på hockey. Då passar jag på att umgås lite med mami och papi och hjälper dom att greja lite. Mår lite konstigt i huvudet idag. Kankse beror på sömntabletterna? Jag vet inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar