måndag 21 mars 2011

Det var sista gången

Det var sista gången jag gjorde den kycklingwoken iaf. Blev asäckligt!
Vi fick slänga allt och kasta ihop korv & mos ist. Sen kom Emi & Hampus
och var här en timma medans Ingela & Daniel var på banken.

Läkarbesöket gick sisådär. Blev sjukskriven på 50% from imorgon & tom
17 april pga eventuell tidig foglossning. Kul att vara i vecka 17 och redan ha foglossning!
Tyvärr ingenting man kan göra något åt. Tur det iaf försvinner när bäsen har pluppat ut.

Johan han sover sedan 1 1/2 timme. Blir nog inte uppe sådär jättelänge
till jag heller. Ska upp och ringa massa samtal i morgon. Ska ringa en sjukgymnast på
gripen, min barnmorska, lönekontoret för ny årsinkomst eftersom vi fått nya arbetstider
och tillsist chefen för att informera vad barnmorskan & sjukgymnasten sa.

Kikar på Big Brother fast jag avskyr det, men fanns inte så mycket annat att kika på.
Ska krypa ner i sängen när det är slut. Kankse läsa lite mer i boken så jag sen kan
bytlånas med Ingela?

1 kommentar:

  1. guuud vad spännande att du ska få bebis,så som du längtat :)
    så himla glad för eran skull och kämpa på med foglossningen, jag fick ont tidigt också men försök röra på dig så gott du kan så lindrar det lite.

    kram!

    SvaraRadera