fredag 25 mars 2011

v 17 & våffeldagen


Helt sjukt att jag redan gått in i vecka 17. Tror att jag har börjat känna av de så kallade "fjärilarna" i magen. Känns som det bubblar till bland och det är inte själva magen som gör det. Det känns liksom.. annorlunda? Härligt iaf. Känns på magen att den blivigt hårdare och lite större men än så länge syns det inte något speciellt. 11 dagar kvar tills ultraljudet. Längtar så jag nästan dör!! 

 
Idag är det våffeldagen. Ska ta en liten promenad innan jag ska gå hem och laga i ordning lite våfflor åt mig och baby. Ska ha lite mys innan jag åker iväg till Ingela, Lillebror & Emi för lite fredagsmys. Älskling och Daniel + ett par grabbar till ska till Nöjes ikväll på Mustasch så dom ska ha lite förfest här. Då passar jag på att åka och få mig lite bebis mys.
 
I morgon ska vi på den efterlängtade barnmässan. Ska bli himla roligt och intressant faktiskt. Gå hand i hand med älskling och njuta av att vi äntligen ska få en liten skrutt. Äntligen är det vår tur!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar