måndag 18 april 2011

Balkongmys

Idag när jag vaknade var det strålande väder ute (vilket det fortfarande är). Klev upp och åkte för att handla lite. Eftersom vi var och köpte nya balkongmöbler i går så tänkte jag bjuda älskling på middag på balkongen. Så blev det. Medans jag gjorde potatisgratäng med köttfärs satt jag och njöt i solen och läste lite föräldratidningar. När baby kom hem bjöd jag på god middag och fruktsallad gjord på jordgubbar och ananas till efterrätt. Och självklart glass! Hann även med en liten promenad på skutberget i det härliga vädret. Nu har jag precis kommit ur duschen för att bege mig mot jobbet på hojen om 30 minuter.

Läkaren ringde mig äntligen tillslut idag. Blev dock bara sjukskriven per telefon tills 2 maj då jag ska till henne för undersökning. Så får vi se hur det blir då?

Nu måste jag göra mig redo för jobbet. Hopppas på lika gött väder i morgon då jag och mamma ska försöka promenera en sväng på förmiddan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar