måndag 4 april 2011

En ledig måndag

Eftersom jag är ledig idag har jag legat och dragit mig i sängen läänge!
Klev faktiskt inte upp förrän 12.50. Nu är jag iaf nyduschad och tänkte
traska iväg och kika lite på barntyger. Kankse till lite påslakarnsätt eller
varför inte gardiner till barnrummet?

Älsklingen jobbar förmiddan denna veckan. Jag älskar de veckorna!
Skönt när baby kommer hem och vi kan äta middag tillsammans i
lugnt och ro.

I morgon är det äntligen dags för ultraljudet. Kl 07.30 på Central
Sjukhuset har vi tid bokad. Och går det som planerat att det faktiskt
finns en liten skrutt i min mage så ska vi möta Anne & Martin ut på
babyproffsen i Skåre i morgon eftermiddag. Dags att beställa barnvagnen,
spjälsängen & diverse tillbehör. Känns kul att tiden går så fort. Bara
20 1/2 vecka kvar tills vår lilla skrutt förhoppningsvis kommer ut.

Hoppas hoppas hoppas på att det verkligen
finns en liten skrutt där inne?

Detta är väl vad vi har kikat på:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar