söndag 24 april 2011

Krångel gör mig tokig

Blir galen på alla dessa papper som skall skickas hit och dit till försäkringskassan. Sjukintyg, årsinkomst, ansökan om olika saker. Bla bla bla. Jag har inget tålamod för sånt här! Sen har jag inga kläder att ha på mig heller. Mindre kul när det är + 15,3 grader i skuggan. Jeansen kommer inte över höfterna och allt annat sitter som korvskinnet. Inte alls kul nu! (Fast jag älskar att vara gravid) Får lite smått panik över vågen även om jag vet att jag måste gå upp i vikt. Paniken är mest över det jag måste gå ner sen igen?! Trivs inte som korven i kroppen. Vågar inte tänka på hur mycket jag har lagt på mig tills bebisen kommer ut? Får bli strikt LCHF när bebisen anlänt.

Nu snart blir det i alla fall att cykla en sväng med älskling till i2 för ett besök på Tivoli en stund. Sen blir det ev cykeltur ut till Nolgård för att njuta av solen. Hoppas dagen slutar bättre än den började?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar