onsdag 27 april 2011

Varför inte lite shopping en onsdag?

Eftersom det inte blev något köp av snuttetyg igår då dom hade lunchstängt
tog jag och baby en promenad och inhandlade det i morse. Fick tag på ett
jättesött tyg! Köpte 1 meter så man kan dela på det och göra två, ganska
stora snuttar av det till knytet. Så följde det med 3 värmeljushållare hem
också som placerades på vardagsrums bordet.




Hela dagen igår var det ett himla liv i magen.
Känns underbart att känna knytets små rörelser i magen. Mysigt!  

Ösregnade igår när jag cyklade till och från jobbet. Som tur har jag världen
bästa mamma som lånade ut sitt regnställ till mig. Fick även mammabyxorna
på jobbet igår. Kul att man fått vänta så länge på dem att dom också nu nästan
är försmå.. Inte mycket att göra åt. Men men.

Har ingen aning vad jag ska hitta på resten av dagen. Är väldigt varmt i lägenheten
i alla fall och jag är rastlös... Tur det snart är helg. Hoppas på fint väder då det ska
grillas på valborg hos moster Lena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar