lördag 28 maj 2011

09:30

Blogga lite såhär 09:30 en lördagmorgon. Somnade tidigt igår kväll.. Igår morse var jag uppe med tuppen. Var på stan hela dagen med mamma, Ingela & barna och lagomt till vi skulle luncha kom Johanna och lilla Elliot. Vi gjorde ett försök allihop att hitta en varsin bikini. Men lättare sagt än gjort. Blev ingenting av det. Köpt i alla fall studentpresent till lillsyrran så nu är det gjort. Fick en jättemjuk tjock tröja till knytet & en body med äpplen på av mamma. (hittade på rean) Helt perfekt. Sen köpte jag med en lika dan body fast i annan färg också. Det slutar alltid med att man shoppar till pyret i stället för sig själv. Men inte så kul att shoppa till sig själv nu när ingenting passar.

Funderar på vad man ska göra idag? Kankse tvingar med baby till Bergvik för nytt försök av
bikinishopping. Jag kan ju inte gå naken på Mallis heller? Trist väder ute. Inte speciellt varmt heller för den delen.

Tror jag ska lägga mig lite i badkaret nu. Älsklingen sover ju ändå fortfarande.

Förövrigt har jag bara 3 arbetsveckor kvar tills jag ska gå på havandeskap. Hoppas försäkringskassan kan höra av sig snart så jag vet om jag får det godkänt eller inte ?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar