fredag 20 maj 2011

Äntligen är det fredag !

Skönt med fredag. Var totalt slut när jag kom hem inatt.
Idag är det solsken & senare blir det lite jordgubb & rabarberpaj med vaniljsås
som jag gjort i sommarstugan. Ska bjuda mamma, pappa, syrran, Daniel & barna
på lite fika eftersom min vackra sambo blev 24 år i tisdags. Hoppas den blir god!

Ska hämta en grej hos Ingela & Daniel sen innan vi åker och bara svänga förbi
Labb på Gripen för att lämna urinprov. Verkar som alla prover såg bra ut i tisdags
eftersom dom inte ringt någonting. Hoppas inte jag behöver ta järntabletter något
allt under graviditeten! Har sluppit hittills och verkar slippa det några veckor till?

Håller på att tvätta bebiskläder. Fick 7 st jättesöta bodys som Anne & Chrille
köpt med från Rhodos. Älskling fick en jättefin Ed Hardy tröja och jag en väska.

I morgon anländer babys familj för tårta och fika och på kvällen är det tjejmiddag
hos världens bästa Amanda. Ska bli himla trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar