måndag 2 maj 2011

Valborgsfirande

Valborg var mycket trevlig hemma hos moster Lena. Perfekt att sitta på hennes uteplats och se på Majbrasan. Gott grillat kött & trevligt sällskap! Dock svinkallt på kvällen och mina händer frös till is typ påvägen hem.


I morgon (idag måndag) ska jag till läkarn för undersökning. Hon ska väl klämma och bryta lite i mig och så får vi se om jag blir sjukskriven på 50% pga foglossning ända tills jag ska gå på havandeskap. Bara 6 arbetsveckor kvar dit! Tog en liten slarvbild på magen förut innan jag åkte till jobbet. Ska ta helt nya någon dag som är lite bättre. Man kan se att magen verkligen växer så det knakar nu från vecka till vecka. Knytet börjar bli stor i magen. Underbart! Nu får det bli nattamys bredvid älskling i sängen. Får krypa ner bredvid han innan han ska kliva upp om 3 timmar. Nattis!


slutet av v.23


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar