fredag 22 juli 2011

Fredag och ösregn.

Var på besök i Vålberg hos Linda, Krikke & lilla Tyra igår. Hon har blivigt så stor och är redan hela 3 veckor idag! Så söt och go.

Slog upp ögonen kl 06.00 idag. Låg kvar i sängen för att vrida mig tills kl 07 innan jag orkade få röven ur sängen och kliva upp. Regnet öser ner och det är väl typiskt eftersom vi tänkt ta en cykeltur till Bergvik idag för att se på filmkamera. Det är ett måste nu när vi ska ha bebis!

Igår kväll var det riktig boxningsmatch i magen. Johan fick sig några rejäla kickar! 4 1/2 vecka kvar tills pyret är beräknat men ser gärna att den kommer några dagar tidigare!

Ser fram emot långa barnvagnspromenader och förra veckan fick jag äntligen tummen ur och gick iväg och köpte mig ett par svart/lila toningskor. Blir prefekt det för höstens promenader. Har ännu inte vågat prova dom då jag är rädd att de ska ge träningsvärk som påverkar min foglossning negativt. Får spara dem tills bebisen är ute i stället.

Äntligen fredag och ikväll blir det nog tacomys med älsklingen framför tvn.

Även ett GRATTIS till moster Lena som fyller år idag! Många kramar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar