måndag 11 juli 2011

God morgon!

Vaknade ganska tidigt idag. Klev upp strax efter 8 redan och rensade kantarellerna jag plockade i sommarstugan igår. Så nu har jag lite mer svamp i frysen som jag kan ha i höst. Kroppen sa dock ifrån igår eftermiddag, att plocka svamp i den terrängen är ingenting för foglossning. Men jag fick ihop ganska mycket svamp så det räcker till mig i alla fall. Var på middag med Anne och Martin igår kväll till Martins föräldrar. En mycket trevlig kväll med god mat!

Natten har vart upp och ner..
Bebisen har sparkat hela natten så jag vaknat och haft svårt att somna om. Knytet väckte mig även nu på morgonen då jag bestämde mig för att kliva upp.  I morgon går jag in i vecka 34 och 6 veckor kvar tills beräknad förlossning. Längtar efter knytet!!

Älsklingen sover fortfarande och ska låta honom göra det ett tag till. Det är ju ändå semester! Själv ska jag vika bebiskläder som vi tvättade härromdan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar