lördag 30 juli 2011

Uteservering.

Blev tyvärr ingen uteservering i hamnen igår då allt var fullt men vi gick in till stan och fann oss ett bord tillslut på Scores uteservering. Mycket, mycket trevligt med god mat måste jag säga! Vi gick hem först vid 23.50 tiden.

Känns att det är varmt ute. Mina händer och fötter är svullna så någon förlovningsring får jag inte av mig och knappt några skor får jag på mig. Bebisen knuffar mig i vänster sidan hela tiden. Min mage är helt sne och ser jätterolig ut.

Idag är det kalas med grillning och tårta i Väse hos Lena & Richard. Elliot och Emelie ska firas med paket och diverse lek. Ska bli jättetrevligt och jag hoppas vädret håller i sig. Strålande sol ute redan.

Har stelleriserat (?) nappen till pyret som ska med i BB-väskan och flaskan gjordes klar igår. Måste dock köpa en lite mindre flaska då det inte ska matas så mycket varje måltid i början. Kankse hinner ner på Ica sen och köpa en innan vi ska fara till Väse.

Började packa BB-väskan lite igår. Det är endel saker som behöver köpas hem innan den är klar men har i alla fall lagt fram den största delen.

Nu ska jag plocka lite här hemma. Göra grillspett, duscha och sen väcka älsklingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar