fredag 5 augusti 2011

City i ösregn

Under förmiddagen har jag tillbringat lite tid i city med mamma, Ingela & Emi. Blev fika på Carli och lite småshopping. Köpte en lila ljuslykta som jag ska ha i det avlånga fönstret i vardagsrummet & ett t-shirt på rean på Gina Tricot. Det duger sista graviditetstiden. Regnet öser ner lika mycket nu som det gjorde när vi gick på stan. Skönt med lite regn också. Då kan man njuta av en film, täcket och lite fredagsgodis ikväll.



Bebisen har boxningsmatch i magen för tillfället. Känns verkligen att den lilla börjar tycka det är trångt i min tjocka mage! Revbenen är för tillfället måltavla och igår sparkade pyret mig så hårt i högersidan så jag nästan tappade luften. Aj så ont det gjorde! Just nu är det vänster revben som får utstå endel stryk. Mysigt att vara gravid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar