måndag 22 augusti 2011

Gissningar på förlossningsdatum

Lite kul. Jag la upp på facebook och frågade vilket datum folk tror bebisen kommer.
Fick några gissningar i alla fall. KUL! Fortsätt att gissa vettja!


Sofia Fredriksson 24/8
Farmor 26/8
Marika Mossberg 26/8
Catharina Söderberg 27/8
Hans Nilsson 29/8
Hans Törnberg 30/8
Maria Höijer 31/8
Erika Ångman 1/9
Johan Sergejev (knytets pappa2/9
Julie Damberg 3/9
Jessica Nyström 3/9
Marlin Rangfeldt 4/9
Camilla Källgren 5/9
Elin Scheller 6/9
Jag själv 7/9
Linda Rangfeldt 7/9
Sara Lundvall 10/9

Barnmorskan ringde förut idag och berättade att min tensapparat har kommit. Ska ner och hämta den nu innan fyra. Ska även testa den ikväll tänkte jag. Spännande och se om den hjälper! Nu är även semester inlagd på mig så numera har jag semesterbetalt fram tills det att bebisen bestämmer sig för att komma ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar