måndag 8 augusti 2011

LCHF frukost

Hade sammandragningar i magen hela eftermiddagen för två dar sen. Och samma tid igår kom dom igen, fast kraftigare. Antar det är förvärkar?! Inte mig emot om det är bebisen som snart kommer ut heller! haha. Får se om jag får liknade idag vid 18.00 tiden?

Har precis ätit en god LCHF frukost bestående av filmjölk, hackade nötter & päron. Tog lite vattenmelon vid sidan av också. Vi håller på att försöker ge oss på lchf igen. Jag får dock äta lite frukt & juice varje dag för att jag behöver lite mer kolhydrater eftersom bebisen är kvar i magen. Vi får se hur länge det går denna gången. I eftermiddag blir det broccolie och kasslergratäng på LCHF vis. Har gjort den förut och den är jättegod och superenkel.

Ska även försöka mig på frukostmuffins i eftermiddag. De innehåller samma ingredienser som omelett fast de ser ut som muffins. Bra att förvara i kylen stod det!

Jag är fortfarande jättetrött och orkar ännu inte gå in i duschen. Funderar på sen att försöka ge mig på en promenad hem till mamma och pappa för att hämta min cykel. Det är ganska jobbigt att gå så långt numera & så kommer sammandragningarna när man börjar bli sliten. Får se hur jag gör sen. Nu tänker jag i alla fall krypa ner under täcket igen och zappa lite på tvn en stund innan jag måste ta mig i kragen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar