söndag 21 augusti 2011

Mår lite underligt idag. Och har gjort det under natten också. Mår illa, har lite ont i magen, ont i huvudet och känner mig snurrig. Vet inte om det är maten igår eller godiset igår kväll? Ska ta och försöka äta lite frukost, dricka lite filmmjölk så kankse det känns bättre? Pudding sover men jag gav upp för en timme sedan ungefär.

Vaknar ofta under nätterna och ligger länge och funderar på bebisen. Snart är den här och vi får träffa vårt mirakel. På tisdag går jag in i vecka 40 så förhoppningsvis kommer den under veckan. Jag hoppas så innerligt! På onsdag är det besök hos barnmorskan igen. Förhoppningsvis det sista innan bebisen kommer!! Varje morgon när jag kliver upp längtar jag efter att få plocka upp mitt lilla knyte ur sängen för lite morgonmys. Bada, byta blöja, mata och klä på de små kläderna vi köpt i alla möjliga mönster och färger. Bädda ner den under dagen i vagnen och traska lååånga lååånga promenader med vår urfina barnvagn!

Mysigt att vi när som helst kan gå från 2 till 3.
8 dagar kvar tills beräknad förlossning.

- Kom nu lilla pyret, mamma & pappa väntar på dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar