måndag 19 september 2011

Första riktiga dagen på mammaledigheten.

Idag har jag gjort min första riktiga ensamma dag på mammaledigheten. I morse var älsklingen tillbaka på arbetet och jag och Sebben har tillbringat dagen hemma själva. Det har gått bra! Sara och lilla Nicky har varit här idag och hälsat på oss. Mycket trevligt. Sen tog vi oss en promenad, jag tog följe med Sara till Pekås i Viken och svängde sen av mot KF där vi väntade på att älsklingen skulle sluta jobba. Promenad hem & lagat mat. Nu håller baby på att tanka Sebastian och sen ska vi försöka ge oss iväg för att handla lite grann. Kylskåpet ekar! Jag har lite ont i huvudet idag men det beror nog på för lite käk och att jag har tagit alla passen med Sebben själv inatt.

Idag tror jag vi alla är trötta familjen så efter handlingen sen får det bli mys i soffan. I morgon kommer mamma hit och vi ska ta en förmiddagspromenad. Hoppas på bra väder och en natt med massa sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar