måndag 26 september 2011

Krångelskrutt

Idag är det inte mycket som är bra för min lilla krångelskrutt. Han har gnällt hela natten och jag har fått sova endast några få timmar. Hela förmiddan har han gnällt & haft ro att sova endast några få minuter. Tillslut packade jag ner lillen i kärran och gick. Äntligen lugnade han ner sig och har nu sovit i kärran i 2 timmar. Passade på att gå förbi tygaffärn och köpa 2 dukar. En till lilla bordet i vardagsrummet och en stor löpare till byrån i hallen.

Ska strax ta och väcka min skruttis så han får lite mat. Vid 15 tiden ska jag möta Linn för vi ska promenera ut till Nolgård och hälsa på syrran med familj. Älsklingen jobbar som vanligt till 15.30 och sen ska han till tandläkarn. Efter det kommer min vacka, underbara älskling och hämtar oss.

Min familj <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar