onsdag 28 september 2011

Ytterligare en krångelnatt

Inatt har skruttisen krånglat igen. Sömn har inte vart hans prio ett. Efter mycket krångel och många vakna timmar la han tillsist igen för en timme sedan. Bara för att han äntligen har somnat har grannen över oss satt igång att banka, spika och borra. Fasen ta dom om skrutten vaknar nu. Passar på att göra broccolie och kasslergratäng medans Sebben ändå ligger i sängen. Vädret ser inte så lockande ut men tänkte försöka ta mig ut på en promenad senare i alla fall. Ska gå ner till stan och byta kläderna vi fick av Anne igår. Tyvärr hade vi dem redan men jag ska se om jag kankse hittar ett par jeans till Sebastian i stället. Sen kl 15.30 om det tillåts från lillens håll tänkte jag gå till jobbet och möta Johan när han slutat. I eftermiddag är det handling som gäller. Kylskåpet börjar bli tomt. Sitter för övrigt och framkallar lite kort nu igen. Hoppas på att det ska gå att framkalla korten jag tagit med mobilen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar