fredag 7 oktober 2011

Goa familjen

Blir riktigt dåligt med bloggande nu förtiden. Men det beror nog mest på att vi inte har någon fungerande dator med bredband hemma. Den är inlämnad.

Förmiddags promenad med Sara och Nicky. Pyret tyckte inte det var något vidare idag att ligga i kärran. Heller inte att sova middag när vi kom hem. Han fick vara med i babysittern i köket medans jag lagade lite fredagsmys, nachos. Sen blev det och handla lite. Kylskåpet ekar igen! Ikväll blir det mys med goa familjen. Dock inget fredagsmys med godis och grejs då jag började med LCHF i söndags och tänkte försöka fortsätta med det. Vill försöka gå ner 16 kg så jag är där som jag var när jag var som smalast. Saknar min garderob. I morgon ska jag och baby göra pizza på LCHF vis. Himla god den!

Ska bli skönt att få lite avbyte nu under två nätters tid så jag får sova lite mer. Inte för det är några problem på vardagar men jag har en jäkla förkyldning på gång nu också så nu är jag extra trött.

Är hemma hos mamma och pappa en sväng nu. Lillen ska få ligga nakenfis en sväng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar