lördag 19 november 2011

Lördagkväll

Det var konstigt inatt att inte ha skruttisen hemma. Men det hade gått jättebra sa mormor och morfar. Dom hade fått väckt skrutt i morse vid 7 för mat eftersom vi skulle iväg på förmiddan. haha Nu är han i alla fall hemma igen min lilla älskling. Ska strax mata honom och sen ska plutt i säng. Själv ska jag och älsklingen också krypa till kojs då.

Har diskuterat detta med föräldraledigheten med älsklingen nu ikväll, eftersom jag inte gillar något vidare att gå hemma ensam. Så funkar det och jobben säger OK så kankse det blir så att jag börjar jobba efter nyår och Johan blir föräldraledig. Vi kommer ha lite mkt pengar att röra oss med varje månad och båda är hemma på dagarna eftersom jag jobbar natten. Tror det blir bättre så. Men vi får se. Ska ringa och diskutera detta med min chef på måndag.

Nu ska jag göra kvällsmat till plutt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar