tisdag 29 november 2011

Migrän

Började dagen med att försöka väcka skrutt 08.30. En svårväckt kille idag! Tillslut vaknade han och fick mat. Kl 10.00 packade vi oss iväg för att tillbringa dagen på stan med mormor. Vi han inte mer än in på Lindex och sen HM så började synen för mig att blinka. Migrän, yepp! Det var bara att betala våra varor och traska hemmåt. Ner med skrutt i bilstolen och plattan i matten hem till mormor och morfar. Tack gode gud för att mamma har tabletter hemma. Den gjorde så att min migrän inte slog ut helt utan nu känner jag mig mer eller mindra bara "bakfull". Väntar på att älsklingen ska komma hit och äta lite. I kvällingen ska jag med mamma och mormor på auktion i Edsvalla. Mina älsklingar ska vara hemma och ha grabbmys.

Fick äntligen tag på en klänning jag ska ha på julbordet på lördag och på Sebbens dop den 10 dec. Kostade 99:- med mina 100:- i presentcheckar jag fått från HM. Lagomt det för en fattig kvinna på mammapenning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar