torsdag 29 december 2011

Bortplockad

Då var hela julen bortplockad på Filaregatan och vi har nu gått tillbaka till vårt vanliga "lila" tema i vardagsrummet. Känns skönt att ha det gjort.

Idag har Familjen Sjögren/Sergejev vart på shoppingdag på Mariebergs köpcentrum i Örebro. Som vanligt köpte jag mig ingenting med Sebben fick en body på rean och nya drägglisar. Köpte även Emelie en mjukisdress på rean och Hampus fick en hood tröja.

Såhär på kvällskvisten har vi även hunnit att rensa ur all skit i förrådet. Så i morgon åker vi och slänger skiten. Ska försöka sälja mina barstolar igen. Dock hade jag tagit bort bilden från datorn och får ta ny under helgen. Har tydligen glömt kameran hos mamma och pappa.

I morgon är det nya äventyr med förhoppningsvis en långpromenad. Förbi jobbet och kika schemat när jag börjar på söndag och hämta ut nya kläder. Sen ska vi till Maxi och handla lite saker och på kvällen blir det fika hos lillasyster Louise´s pojkvän.

Nyår ska firas på Nolgård med Evas goda gryta! Mums.

Och på söndag blir min lilla prins redan 4 månader!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar