fredag 2 december 2011

Fredagsbravader

Skrutt tar sin 2:a powernapp för dagen. Jag dolar hemma. Sen ska lillen ha mat, det blir promenad i det fina vädret. Kl 14.30 ska vi se på lokalen där dopkaffet ska äga rum och sen är det leklandet med Ingela, Emmi och Hampus för heeeela slanten! Ska nog gå förbi Sjöqvistens och köpa en baguette till min älskling med. Så han får något i magen när han kommer från jobbet. Han jobbar tyvärr i Kil idag..

Har ringt Majvor nu på förmiddan också. Diskutera hur vi ska övergå till den nya ersättningen. Men den är så skonsam mot magen så vi kan gå över på den helt med en gång. Skönt då slipper vi mer krångel. Skrutt har sovit mellan 22.30- 08.30 i en veckas tid nu utan att vakna. Igår var jag på BVC för att väga honom då han bara äter 4 gånger per dag. Dock hade han gått ner 10 g så nu blir det hädanefter att väcka skrutt en gång per natt för mat. Mitt lilla hjärta!

Vi var och hämtade ut lillens nya ersättning igår. Och verkar som högkostandsskyddet går in för oss i alla fall för vi fick bara betala 120:- för 12 burkar x 450g. Lagomt det. Så istället blev det nästan gratis. Tummen upp !

I morse vaknade vi ungefär samtidigt. När jag kom in till honom låg han som vanligt och flinade, jollrade och sparkade i benen. Mammas goding. Min chef ringde nyss och sa att det är julbord på jobbet nästa onsdag och bjöd in mig och lilleman. Mycket trevligt tycker jag.

I morgon ska jag och älsklingen på julbord på Apertin med mamma, pappa, Ingela, Daniel, Hampus, Emmi, Louise, Mormor, Lena, Richard, Johanna och Elliot. Farmor ska vara hemma med skrutt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar