tisdag 6 december 2011

Tatueringen klar

På förmiddagen fick skrutt spruta och han blev jäääätteledsen. Gjorde så ont i hjärtat på mig och önskade att jag kunde ta dom i stället. Direkt efter besöket på BVC gick vi en långpromenad. Skrutt sov i kärran så skönt. Sen gick vi hem för att mata och sen tog vi en promenad för att möta pappsen som slutade jobba kl 15.30. Kl 16.00 tatuerade jag mig & tatueringen är äntligen helt färdig. (Får se vad det blir nästa gång) Känns skönt och den blev bra! Tog bara 30 minuter. Efteråt mötte jag upp Sebbis och älskling som gått på stan under tiden och köpt lite julklappar, inkl en födelsedagspresent till mig. Snacka om att jag är nyyyyfiiiken! Sebben sov i kärran hela tiden.



Nu badar mina grabbar och det märks inte speciellt mycket på Sebben att han fått spruta. Har gett honom lite alvedon i supp så det kankse hjälper också? Onsdag redan i morgon. Då ska jag och Sebben till jobbet och äta julbord med Sara, Morfar och de andra där borta. Sebb ska ha sin nya tomtedräkt. Sen blir det promenad hem till mormor för lite matning och sömn för skrutt. Kl 15.00 ska vi möta prästen i domkyrkan och efter det ska vi hem till Ingela, Daniel och barna för att leka lite.



Började ge Sebben den nya ersättningen idag. Så vi får se om det blir något bättre. Ska försöka sluta med minifomen och Semperdropparna så småningom också. Han har börjat kräkas lite efter måltiderna igen. Inte så mycket, tror det mest är överskott men vi får byta ett par kräkshandukar perr dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar