lördag 18 februari 2012

Influensashopping

Eftersom vi i familjen Sergejev/Sjögren är sjuka så tyckte jag att jag var värd lite internetshopping. Har beställt mig ett par skor från nelly.com som kommer under veckan. Sebben och Johan har åkt till Högboda för att hälsa på farfar men jag känner mig inte tillräckligt pigg för att följa med. Vill heller inte smitta dom med hostan och snuvan.


Igår var vi på leklandet hela högen. Lena, Elliot, Tyra, Linda, Chris, Mamma, Emelie, Hampus, Johan jag och Sebastian. Louise kom efter en stund. Fullt ös med lek och bowling vart. Bowling var inte inplanerat men eftersom leklandet inte öppnade förrän 14.00 och vi var där redan 11.00 så fick det bli lite bowling i väntan på att leklandet skulle öppna. Vi åt även Nöjesfabrikens buffé, vilken jag absolut inte rekommenderar. Usch!

Min lilla älskling är fortfarande sjuk men har vart på bra humör storts sin hosta och förkyldning. Han verkar vara på bättringsvägen i alla fall som tur är. Han var så duktig igår på leklandet. Toppen humör hela dagen och hade absolut inte tid att sova. Men när vi gick från leklandet vid 17 tiden tvärslocknade han i kärran och sov 1 h 45 min. Min duktiga lilla groda. Tänk att han snart är 6 månader.. Shit så tiden går.


Förövrigt är jag supernöjd med vår nya digitalkamera. Tack Åsa för tipset!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar