tisdag 21 februari 2012

under tiden

Medans min vackra sambo och min lilla busonge sover passar jag på att surfa lite. Började tidigare idag på jobbet då det är fettisdag i morgon. Slutade redan kl 23.00 och det var inte helt fel i kaoset där borta.. Skönt att komma hem till lugnet och sitta en stund i soffan. Men som sagt medans mina två vackra sover surfar jag runt och drömmer om hus och andra roliga saker.

Ska inte bli uppe sådär jättelänge till för jag måste kliva upp lite lite tidigare sen för Johan ska iväg och tatuera sig. Ska bli himla spännande. När han är till grums och gör det ska jag och lillfisen ta en promenad hem till mormor och morfar. Om vädret tillåter. Just nu blåser det storm ute och regnar med för den delen. Inte speciellt lockande att gå ut i. Nej brrr så kallt och ruggit.

Hoppas mina nya skor som jag beställde härromdan på nelly.com kommer i morgon. Och jag hoppas dom passar!!

Nu tror jag faktiskt att jag ska krypa ner hos min pudding. Ska bara kika in huvudet till Sebbis och se så han sover gott. Lilla knytet är påväg att bli frisk. Har inte hostat på hela dagen. Min glada busonge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar