lördag 31 mars 2012

Detta med sömn

Att det alltid ska vara så himla svårt att sova mellan fredag & lördag.
Inatt har jag sovit endast mellan 00-04. Inte mycket sömn för mig som
ska på fest ikväll men får försöka överleva i alla fall. Som tur är har
skruttis sovit bra inatt. Endast vart in till han för nappen 2 gånger och
han sover fortfarande. Hoppas han ska sova någon timme till..

Ikväll ska skrutt vara hos farmor då jag ska på personalfest och Johan
ska på konsert på Nöjesfabriken. Amanda och Ingela kommer tidigt idag
då vi ska luncha och lite sådant innan resten av gänget kommer för att
förfesta hos oss. Ska bli mycket trevligt och roligt. Få dricka lite gott,
dansa och umgås med goa arbetskamrater. Förra året var jag ju nykter
då jag väntade Sebastian. Så i år blir det att ta igen förra årets.
Bilden är på mig och storasyster från förra årets personalfest på Claessons.



Hittade förresten lite gamla bilder på datorn förut. Eller gamla och gamla. Från när Sebastian var jätteplutt. Tjockismagen är någon dag innan Sebastian kom. Mammas skrutt blir så stor. Blir hela 7 månader i morgon 1 april.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar