torsdag 1 mars 2012

Min lilla kille 6 månader.

Vill börja dagens inlägg med att säga GRATTIS till min underbara son som blir 6 månader idag! Det ska vi fira med lite fika hos mormor och morfar i eftermiddag!


Imorse när jag klev upp var det dags att väga in mig och se om jag klarat mitt första delmål. Dock upptäckte jag att det är "den perioden i månaden" så vågen visar mig kankse inte rätt. Typiskt! I så fall missade jag delmålet med 0.2 kg. Dumma mens! Jaja.

På lördag ska jag och min pudding på Alfie och äta och sen gå på bio. Vi firar 3 år tillsammans 7 mars så Sebben ska sova hos farmor för första gången.

Igår hade vi en fantastisk dag i Högboda hos Sebbens farfar och sambo. Långpromenad i vårvädret, våfflor och cola zero.

Ikväll är jag ledig då jag har fredagkväll på fredag. Usch och fy. Extrapriser och sportlov. Så ikväll blir det film, nötter och cola zero. Får ha "fredag" idag i stället.

Ska på långpromenad ensam sen för Johan ska på något möte. Då ska jag och Sebbis gå förbi HM & Lindex och kika om dom fått in någon fin vårjacka till honom.

För övrigt har vi börjat samla på oss lite dagiskläder och sommarkläder till Sebastian. Var och köpte en drös igår. Fick mycket kläder för liten peng. Perfekt!



Nu är det dags för mig att göra mig klar här och dra fram dammsugaren innan Sebben och Johan kommer hem. Dom är på stan och fikar med några kompisar till Johan.

Har äntligen fått converse skorna till Sebastian också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar