lördag 17 mars 2012

Jogging med hallon

På förmiddan idag har jag vart så duktig. Har sprungit 1 & 15 minuter med Sebben i kärran. Han sov som en gris. Pappans dag idag för sovmorgon så vi passade på. Vi tog oss även en snabbis in på Affection i Mitt i City för att köpa fler Nivea brun utan sol servetter. Dock berättade kassörskan att Nivea ska sluta tillverka dom. Typiskt när man hittat någonting man verkligen gillar. Köpte i alla fall fler så nu har jag 9 stycken. Får köpa fler och lägga på hög.

Nu är Johan på promenad med skrutt och farfar. Jag har sovit så lite inatt så jag tycker det räcker men min joggingtur på förmiddan. Passar på att surfa, se på tv och äta hallon med grädde. Finfrukost!!

Ikväll ska jag på tjejmiddag hos bästa Amanda. Ska bli himla trevligt!

4 arbetsveckor kvar tills jag är föräldraledig igen. Shit så tiden går fort..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar