söndag 4 mars 2012

Saknar & längtar



 
Skrutt har sovit hos farmor och Martin inatt då vi var på Alfie & åt igår för att sen gå på bio. Safe House vilken jag verkligen rekommenderar. Vi firar 3 år tillsammans den 7 mars så vi passade på att mysa till det lite. Just nu väntar jag mig galen på att vi ska åka och hämta lillskrutten. Har saknat honom hela kvällen igår och hela morgonen idag.

Hoppas att han har sovit bättre inatt, då jag igår natt fick sitta upp hela natten och sova med skrutten i famnen. Han var jätteledsen till och från och att ha honom i famnen var det enda som hjälpte och fick honom att sova. Han har en liten förkyldning igen och kankse är det fler tänder på gång? De två tänderna han redan fått är påväg upp ordentligt.

Tänk att lillskrutt redan blev 6 månader i torsdags. Shit så tiden har gått. Att det är 6 månader sedan jag låg på förlossningen och för första gången fick se lillhjärtat är helt ofattbart. Halva hans första år är redan över och så mycket händer. Han rullar runt för fullt, tänder har kommit upp, han är påväg att lära sig krypa (tar nog dock ett tag till), kan greppa de saker han vill känna på, skrattar, pratar & har redan suttit i nya bilstolen i över en månad. Jag hänger inte riktigt med. Min lilla blir stor så fort! Jag älskar honom mest av allt! Har en obeskrivlig kärlek till min son. Och han är det absolut vackraste och underbaraste som finns.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar