torsdag 26 april 2012

Luncha

Idag är det Johans lediga dag och vi ska passa på att luncha med Sebastians farmor som åker till Vancover på söndag. Och senare under eftermiddagen kommer mormor & morfar och hälsar på över en fika. Egentligen skulle vi vart till badhuset med pyret idag men det blev så dumt med hans sovtider eftersom vi ska möta Anne på stan 12:30.

I morgon ska jag med Ingela & mamma till Lager 157. Var där med lillasyster igår och köpte mig en väst & 2 par leggins. Jättebra priser har dom verkligen!! I morgon har jag tänkt mig kika på skinnjackorna dom har där. Och eventuellt en klänning också. Efter Lager 157 ska vi en sväng på stan och utföra ärenden.

Just för tillfället håller jag på att framkalla lite kort. Måste göra det innemellan så man inte står där med 1 miljon kort som ska framkallas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar