söndag 29 april 2012

Tidig morgon

Idag bestämde sig skrutt för att vakna tidigt. Kl 05.40 för att vara exakt. Efter många om och men fick jag honom tillslut att sova 40 minuter till på min mage. Väl uppe för dagen åt han 1 1/2 portion med gröt och sen tog vi oss en promand och köpte färska kardemummatekakor och kanelbullar. Får se vilka vi ska bjuda bullarna på idag.

Min stora grabb ligger fortfarande i sängen och Sebastian har nu sovit 1 timme i sin säng. Själv ser jag på Miami Ink och surfar lite. Har hängt en tvätt på balkongen i solen.

När mina grabbar har vaknat ska jag ta med dom till Stadium Outleten på Välsviken och även passa på att handla. Sen funderar jag på om vi skulle ta oss en promenad på Nolgård och sen bjuda på kanelbullarna i solen.

Igår var jag med Ingela & Amanda på stan för att luncha. Trevligt att få umgås med tjejerna ibland utan barnen. Vi käkade på Waynes och gick en sväng på stan efteråt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar