tisdag 1 maj 2012

8 månader.

Min lillskrutt är fortfarande inte jätteförtjust i maten. Varken ersättningen, vällingen eller puren. Fruktpure kan han äta i stort sett hur mycket som helst men det andra duger bara ibland. Nu ett par dagar har han vart jättekrånglig och vill inte alls. Vi tror att det är tänder på gång då han inte är på jättebra humör så heller. Han är helt svullen i munnen och har säkert jätteont, min stackars älskling.

Över till något positivt är i alla fall att idag kl 23.36 blir min lilla gosse redan 8 månader. Han blir så stor!

En trevligt valbort igår med brasa i himlabackat, dock jätteäcklig mat på Café Hollywood men trevligt sällskap och fint väder.

Idag har vi vart på hundutställning på Mariebergsskogen på förmiddagen och under eftermiddagen har vi grillar hos Ingela & dom på Nolgård. Premiären för i år!

I morgon återgår vi tillbaka till vanliga vardagen och mitt "ta-tag-i-mig-själv-projekt-dag-3" börjar. Jag och Sebastian ska åka till mormor i sommarstugan i morgon. Gunga och njuta av fint väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar