tisdag 15 maj 2012

Här råder kaos..

Efter ett näst intill totalt kaos sedan i torsdags har jag inte hunnit skriva någonting. Sebben har sedan i torsdags vart väldigt irriterad, arg och grinig. Bökat och skrikigt när maten ska serveras. Tänderna... Natten till idag fick han sova inne hos mig då han gråtit i stort sett hela natten. Snoret rinner och hostan raslar i honom. Stackars pysen!

Nu äntligen är det färdigmålat i Sebastians rum och möblerna börjar komma på plats. Jag är ännu inte klar utan det saknas lite möbler och textiler. Men det kommer så småningom.

Måste även skriva om Westernridningen i Söndag. Det var fantastiskt roligt och underbart att vara uppe i sadeln igen. Dock var jag så nervös när jag skulle sitta upp att jag nästan kräktes. Men efter ett tag hängde man bara med och allt var jätteroligt. Men shit vilken skillnad på att rida Western och vanligt. Rekomenderas verkligen och absolut någonting jag måste göra om!!

Ger ett litet smakprov på hur Sebbens rum tar sig..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar