torsdag 28 juni 2012

Fiskbullar

Börjar med att det är fjärde dagen som Sebben ger mig sovmorgon. Inatt sov han från 20.30-07.50. Puss mammas älskling.

Jag letar ihjäl mig efter frysta fiskbullar till min son då fiskbullar i burk innehåller för mkt salt. Verkar ju inte som det finns att få tag på. Ändå säger BVC att jag ska ge Sebben frysta fiskbullar..?

Sebb sover middag men när han vaknar blir det att åka och äta mat, hämta huvagnen i Boda, hem och packa, iväg till Nolgård och lämna husvagnen. Till KF och flytta över skruttis stol till morfars & mormors bil & tillsist hem för att avsluta kvällen med mys i sängen hela familjen.

Sebastian gör stora framsteg i sin utveckling varje dag. I 2 veckor har han slukat välling utan problem & har sedan 3 dagar även ätit pure (jag gör egen) utan större protester. Igår var jag till BVC för att väga honom och han har sedan 2 veckor tillbaka gått upp nästan 400g! Stor kille på 8720g kärlek.

Han har även förstått att han kan göra saker för att få oss att skratta. Han vet precis när han är rolig och vad han ska göra för att vi ska tycka han är rolig. När han gjort någonting och vi skrattar åt honom gör han oftast samma sak igen, ser på oss och skrattar allt vad han orkar. Han ler stort och visar alla sina fantastiska 4 tänder där uppe och de 3 där nere. Han ler med hela sitt supergulliga ansikte. Hans skratt får mig att le med hela kroppen. Han är så mysig och go min lilla glada skit.

Han vinkar hej & hejdå och har idag sprungit omkring hela förmiddagen i gåstolen och sagt: - "Ampa" (lampa) och pekat upp i taket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar