måndag 9 juli 2012

Dagis & önskelista 1-år

Har ringt karlstad komun och hört om Sebastians dagisplats. Men dom har inte börjat placera ut barnen som ska börja i oktober än... Suck. Hon tippade på att vi får reda på det i slutet av augusti. Jaja!

Håller på att fylla Sebastians dagisgarderob. Och fy mig så jag handlar, men jag kan inte låta bli. Men tillägger att allt jag köpt hittills är handlat på rean eller nytt billigt från tradera! (under 100:- settet.) Idag köpte jag hans första till fullpris, men detta tyckte jag är ett måste i pysens garderob. Mina fingrar kliade och först gick jag därifrån och tänkte: - Nej jag ska inte! 5 minuter senare kom jag ändå ut med dem i en kasse. Fy mig! Min lilla älskling är värd allt! Han kommer bli tuffast till hösten.

Själv köpte jag mig två tunikor från gina tricot och ett par trosor. Så sammanlagt gick allt på under 450:- vilket tyckte jag var ett bra pris?

Han är så härlig min lilla kille, så om jag kunde skulle jag ge honom hela världen!


Jag är i full gång med att planera Sebastians 1-års kalas!
Och här är lite saker han önskar sig i födelsedagspresent:
  • Dragleksaker
  • Presentkort på Pricken
  • Lära-gå-vagn
  • Aktivitetsleksaker
  • Sagoböcker
Själva är vi inne på att köpa honom en ruschkana..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar