torsdag 12 juli 2012

Ingen bra dag..

Idag är en dålig dag och jag kände det redan när jag vaknade i morse. Ställde mig på vågen förut och den plussade som vanligt. Vad gör jag för fel? Sedan 16 april har jag plussat 4.4 kg istället för att gå ner som jag sa. Träningen känns ogjord och värdelös när jag går in för att slita så hårt och det ändå bara blir bajs? Fettet dallrar när jag går och avskyr min stora rumpa. Jag vill inte vara med på kort och skäms när någon tittar på mig.. Usch säger jag, USCH!

Sen trivs jag inte i lyan. Avskyr att bo här men alla jävla grannar som för väsen dagarna i ända, dagis precis neranför. Det är trångt, slitet och spelar ingen roll hur mycket vi städar så ser det fortfarande skitigt ut. Alla flyttar till hus och renoverar jättefint. Vi bor här i denna jävla äckliga kbab lägenhet. Kommer aldrig ta oss härifrån.

Idag känns allt bara så värdelöst och jag vill bara gråta.. Idag känner jag att jag nog kan springa, och springa, och springa och aldrig stanna.. Kankse blir ett lyckat träningspass sen då?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar