onsdag 25 juli 2012

Sjukt

Sebastian har varit väldigt hostig och snorig ett par dagar och igår vaknade jag med halsont. Natten till idag har vi inte slagit ihjäl många timmars sömn på. Har sprungit in till Sebb minst 1 gång i timmen hela natten. Han håller nästan på att hosta upp lungorna.. Men trots han är sjuk är det full rulle hemma som vanligt. Just nu sitter han på golvet och trummar på klosslådan han fick av farmor. Himla oflyt att vi två blev sjuka nu när det är så mycket framåt nu & bröllop på lördag.

I morgon är det lön och shopping för hela slanten. Både storhandling till kylskåpet & klädshopping. Vi måste köpa Sebb något tjusigt att ha på sig på lördag & själv måste jag ha lite assesoarer. Johan vet jag inte om han skulle kolla efter en skjorta? I morgon eftermiddag är det husvisning på Nolgård för vår del och tur pappa följer med som kan lite om sånt här!!

På fredag jobbar Johan hela dagen & jag har tänkt bjuda han på någon mysig god mat på kvällen. Lördag bröllop för älskade moster Lena & Richard i Väse kyrka.

Näste vecka drar vi till kusten ett par dag, vet dock ännu inte vilken dag vi åker & vart vi ska. Men ska bli skönt att komma iväg lite. Vi hoppas på att få låna husvagnen också..

Idag har vi tid på BVC kl 13.00 för 10 månaders kontroll. Lite väl sent när han blir 11 månader om 1 vecka.

Nu är det duschen för min del som gäller, och en huvudvärkstablett. Bad för Sebb sen innan han ska sova förmiddagen. Men helst av allt skulle jag vilja krypa ner under täcket och stanna där idag..


(På bilden: Johan slänger iväg krabborna efter fisket på Saltvik Västkusten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar